Robyn Hood & Marion (ulvlek)

DL 2
19:13 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:56 LenaH röstar på Ferrari
20:41 Lilltess röstar på Ferrari
20:50 Snurrfian röstar på Ferrari
20:52 Ferrari röstar på Lilltess
20:52 bumpo röstar på Blacksmithfarm
20:53 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
20:56 Schantana röstar på Blacksmithfarm
20:58 Habina röstar på blacksmithfarm
20:59 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:00 Sookie röstar på quarter4ever
21:00 quarter4ever röstar på ferrari

Blacksmithfarm: 5
Ferrari: 5
Lilltess: 1

quarter4ever: 1

DL 2
19:13 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:56 LenaH röstar på Ferrari
20:41 Lilltess röstar på Ferrari
20:50 Snurrfian röstar på Ferrari
20:52 Ferrari röstar på Lilltess
20:52 bumpo röstar på Blacksmithfarm
20:53 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
20:56 Schantana röstar på Blacksmithfarm
20:58 Habina röstar på blacksmithfarm
20:59 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:00 Sookie röstar på quarter4ever
21:00 quarter4ever röstar på ferrari

Blacksmithfarm: 5
Ferrari: 5
Lilltess: 1
quarter4ever: 1
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Idag igen?!

Sookie röstar påquarter4ever tycker hon beter sig uda och håller på med mycket förklaringar om att blacksmithfarm inte är ond osv men man undrar ju också över Lenah röst på ferrari för den kom från ingenstans... tycker jag

ok
I vad beter jag mig udda ?:)
Jag har sagt att det som många tagit fasta på hos BSF ( röständringarna) behöver inte alls betyda att BSF är ond. Däremot har jag inte avskrivit BSF som ond bara för det - finns annat som man kan fundera över .
Är heller inte säker på ferraris ondhet- men av de två som var på tapeten idag så valde jag- och jag kan ha valt fel....

Jag får lite känslan av att du inte ville avgöra idag ? vilket är helt ok om man är osäker, och du leker också för första gången :)
Jag kände att jag inte ville fega ur ( dvs inte våga avgöra ) och valde att tro att de flertalet röster som kom mot BSF var för att försvara Ferrari. Det kan ha varit fel , vi får snart veta ....

edit : jag har inte avgjort iom att det blev likaläge- men jag tror de flesta fattade vad jag menade ? hade jag inte lagt rösten på ferrari så hade ju BSF haft en öppen majoritet, jag kunde också lagt min röst på en som inte hade några röster... Sedan finns det fortfarande en extra röst med så jag är medveten om att jag nog inte "avgjorde " sas..... men jag tog ställning- och sedan kommer det visa sig om det var rätt eller fel - öh- hoppas jag...

ok
I vad beter jag mig udda ?:)
Jag har sagt att det som många tagit fasta på hos BSF ( röständringarna) behöver inte alls betyda att BSF är ond. Däremot har jag inte avskrivit BSF som ond bara för det - finns annat som man kan fundera över .
Är heller inte säker på ferraris ondhet- men av de två som var på tapeten idag så valde jag- och jag kan ha valt fel....

Jag får lite känslan av att du inte ville avgöra idag ? vilket är helt ok om man är osäker, och du leker också för första gången :)
Jag kände att jag inte ville fega ur ( dvs inte våga avgöra ) och valde att tro att de flertalet röster som kom mot BSF var för att försvara Ferrari. Det kan ha varit fel , vi får snart veta ....

tycker du varit och hållit henne om ryggen lite i dina förklaringar och tankar... :D

tycker du varit och hållit henne om ryggen lite i dina förklaringar och tankar... :D
Det har du faktiskt lite rätt i :) Men bara för att jag så väl vet hur det är att hamna där - ifrågasatt.

Man måste alltid kunna se de två sidorna av myntet. Det kan vara si och det kan vara så, och det är inget man vet från början..
sedan får man inte heller glömma bort att det finns roller som vet lite mer än andra , både onda och goda

Efter den tidiga stängningen igår var det många som saknade barhänget. Inte minst Lady Kluck, som hängde på låset. Till och med fyllehickan hade ju gått över efter nästan ett helt vitt dygn, så kunde hon ju inte ha det! Så fort dörrarna öppnades kastade hon sig in och sprang i full fart fram till baren, beställde ett gäng drinkar och några shots, äntligen var hon igång igen!

Hon hällde i sig allt på ett par timmar och satt sen glatt och sjöng snapsvisor mellan all hicka. De övriga barbesökarna började bli lite småirriterade på henne, vilket Little Joan märkte och bad Lady Kluck att försöka tona ned sig lite. Det mottogs inte så positivt, arg som ett bi började Kluck protestera vilt och fäktade med armarna över den orättvisa behandlingen, det var ju tack vare henne baren gick runt!

Balansen hade dock tagit stryk av allt hon hällt i sig och allt armviftande fick henne att ramla av stolen och fem glas drog hon med sig i fallet som flög i golvet med en ljudlig krasch! Det var droppen, Robyn tog tag i sitt jobb som ordningsvakt och släpade ut Kluck därifrån och natten fick hon spendera i fyllecell.

Blacksmithfarm var Lady Kluck (välsignad)

Natt-DL imorgon 10.00
Dag-DL imorgon 21.00

Efter den tidiga stängningen igår var det många som saknade barhänget. Inte minst Lady Kluck, som hängde på låset. Till och med fyllehickan hade ju gått över efter nästan ett helt vitt dygn, så kunde hon ju inte ha det! Så fort dörrarna öppnades kastade hon sig in och sprang i full fart fram till baren, beställde ett gäng drinkar och några shots, äntligen var hon igång igen!

Hon hällde i sig allt på ett par timmar och satt sen glatt och sjöng snapsvisor mellan all hicka. De övriga barbesökarna började bli lite småirriterade på henne, vilket Little Joan märkte och bad Lady Kluck att försöka tona ned sig lite. Det mottogs inte så positivt, arg som ett bi började Kluck protestera vilt och fäktade med armarna över den orättvisa behandlingen, det var ju tack vare henne baren gick runt!

Balansen hade dock tagit stryk av allt hon hällt i sig och allt armviftande fick henne att ramla av stolen och fem glas drog hon med sig i fallet som flög i golvet med en ljudlig krasch! Det var droppen, Robyn tog tag i sitt jobb som ordningsvakt och släpade ut Kluck därifrån och natten fick hon spendera i fyllecell.
Blacksmithfarm var Lady Kluck (välsignad)

Natt-DL imorgon 10.00

Dag-DL imorgon 21.00
Hejja goda!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka