Robyn Hood & Marion (ulvlek)

tror du att lyan röstade som de gjorde i DL1 om q är ulv?
Dvs råkade få ut en kollega genom två röster på den från lyakompisar. Så djärv tror jag inte ens att q är, om jag ska vara ärlig
Eh ja jo det Skulle jag kunna vara- måste jag tillstå :p
jag kan nog göra det mesta som ond :o
Några har nog lärt mig......:cool:

Först var jag helt fokuserad på att övertyga alla om att Lilltess var tjuv. Sedan har jag inte haft så mycket tid som jag velat. Tanken var ju att jag skulle varit lynchad eller käkad för länge sedan. :arghh:
Hm varför känns det där ännu mera som något en tjuv skulle kunnat skriva :D

Jag kan väl erkänna då att jag trodde Quarter4ever var spion. :o För hon kändes som hon hade koll och verkade veta en massa saker. Men nu är jag helt med dig om att jag blir nojjig över när hon egentligen blev god. Samtidigt tycker jag inte hon röstat så som en smart ulv skulle rösta. O_o
Jag vet då inte en hel massa saker, däremot är jag inte helt bakom flötet ( jämt- det händer dock:crazy: )

Jag läser alltid av lekarna för att försöka hitta roller såsom siare/ spion etc Och det är fine att misstänka mig för det- men jag tror inte det gagnar goda sidan just nu!

Jag känner att det är lika bra att jag röstar, har fastnat i databasen och vill inte riskera att missa dl-tiden för att jag "hamnar i ett flow". När jag går igenom röstningen är det ett namn jag tycker sticker ut lite extra, så idag lägger jag min röst där.

Habina röstar på blacksmithfarm2

Baserat på att jag tror hon räddade ferrari i dl2, hakade på lilltess fiskande i dl3 och sätter spiken i kistan för hemlig i dl4.

cirkus röstar på bsf2

Då jag tror att hon/bollen__ såg till att bsf1 - den välsignade åkte. Jag tror att lyan i den lynchen såg chansen att få ut ängeln och fick riskera att outa någon/några medlemmar. Sen var hon med och röstade ut hemlig.

Röstlista DL5 kl 21.30

14.32 Blacksmithfarm röstar på Habina
19.52 Snurrfian röstar på blacksmithfarm2
20:57 Habina röstar på blacksmithfarm2
20:58 cirkus röstar på blacksmithfarm2

Blacksmithfarm2: 3
Habina: 1

Jag vet då inte en hel massa saker, däremot är jag inte helt bakom flötet ( jämt- det händer dock:crazy: )

Jag läser alltid av lekarna för att försöka hitta roller såsom siare/ spion etc Och det är fine att misstänka mig för det- men jag tror inte det gagnar goda sidan just nu!

Nä, som jag skrivit så är du inte precis högst upp på misstankelistan. :) Men det är ändå bra att tänka några varv extra ibland.

Jag hinner inte gå igenom leken än som sagt så min teori blir ju lite baserad på vad jag plockat upp och vad andra skriver så

fio röstar på BSF2 då hon troligen räddade ferrari i dl2, hakade på lilltess fiskande i dl3 och sätter spiken i kistan för hemlig i dl4. Det blir en rip off på Habinas teori . Sorry

Röstlista DL5 kl 21.30

21:03 fio röstar på blacksmithfarm2

Blacksmithfarm2: 4

Dock så är det så att Blacksmithfarm2 känns fortfarande väldigt ond leken igenom
och är det så att onda lurat mig till dyngsstacken så ja då må det vara hänt-
man måste ändå tro på något någonstans i leken
och lite så tror jag att BSF i detta läget( om hon vore god ) skulle försvarat sig till sista bloddroppen och även med dåligt med tid pekat på vad hon ansåg vara de onda krafter som velat fått ut henne ?
quarter4ever röstar på blacksmithfarm 2

Nu har jag hunnit hem och fått i mig lite mat, och håller på att nojjar ur när jag ser strömröstningen på bsf2, skulle det kunna vara så att hon är god? och ulvarna är överlyckliga över att vi misstänker en god? Eller är hon ulv och de/den andra onda glider med?

Röstlista DL5 kl 21.30

21:03 fio röstar på blacksmithfarm2
21.15 quarter4ever röstar på blacksmithfarm 2

Blacksmithfarm2: 5

Visst var det nån som hade stekpannor iöverflöd :laugh:
Jag hinner inte gå igenom leken än som sagt så min teori blir ju lite baserad på vad jag plockat upp och vad andra skriver så

fio röstar på BSF2 då hon troligen räddade ferrari i dl2, hakade på lilltess fiskande i dl3 och sätter spiken i kistan för hemlig i dl4. Det blir en rip off på Habinas teori . Sorry
Sookie röstar på BSF2 tror att habina på sin födelsedag är inne på något viktigt men om inte hon är ond så ge mig stekpannor :banghead:

Nu har jag hunnit hem och fått i mig lite mat, och håller på att nojjar ur när jag ser strömröstningen på bsf2, skulle det kunna vara så att hon är god? och ulvarna är överlyckliga över att vi misstänker en god? Eller är hon ulv och de/den andra onda glider med?
Tanken har föresvävat mig- men jag kan ärligt säga att jag i så fall bugar mig för de onda (OM BSF är god ) är hon ond så tja- då är jag rätt nöjd med röstutfallet :up:

Tanken har föresvävat mig- men jag kan ärligt säga att jag i så fall bugar mig för de onda (OM BSF är god ) är hon ond så tja- då är jag rätt nöjd med röstutfallet :up:
Ja ungefär så känner jag också och jag har inget bättre alternativ att rösta på just nu, det skulle vara dig då... :cautious: :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4
  • Israel vs. stora delar av världen

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka