Rockard till shettis

A

anail

Står i begrepp att köpa en rockard till shettis för nöjeskörning. Har tittat på Börjes och shettis-shoppens hemsidor. Skulle gärna vilja ha synpunkter på deras vagnar. Är även intresserad av andra förslag.
 
Sv: Rockard till shettis

Jag tror att du kan köpa en vagn var du vill idag. Kvaliten är bra rakt över. Tidaholms vagnar har JÄTTE fina och bra. Dom kan du montera ner så du får in dom i en kombi. Jätte bra om man vill tävla.
 
Sv: Rockard till shettis

Jag har en gammal Börjesrockard som hängt med i alla år. Den är väl avvägd och helt okej att åka i - MEN ofjädrad så man blir helt knäckt av att åka om det guppar och skumpar för mycket! Å andra sidan är konstruktionen enkel, hållbar och det är en helt okej förstavagn.
Både Tidaholms och Roslagsvagnar är fjädrade - men också dyrare.
Se till att du får en SVÄNGEL på vagnen redan från början, så slipper du fixa det efteråt.

:banana:
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 917
Småbarn Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 984
Senast: Voeux
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 129
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp