Röd säng

Sv: Röd säng

Ikea har en fin, röd spjälsäng som precis som den AKB länkar till växer med barnet :laugh:

Ikea har (eller hade när vi köpte iallafall för några månader sedan) en röd juniorsäng (finns i trä, vitt, blått också - men på hemsidan fanns den inte med i rött nu, den kanske är på utgående?) som heter Kritter, vi har den i vitt.

Senast ändrad:

Hittar du en sängmodell som du gillar, så är det ju annars väldigt enkelt att köpa en burk röd färg och måla...

Den fanns i mars iallafall, vi valde mellan den och en vit :) Men den kanske utgick ur sortimentet.
Ring och hör med varuhuset de vet alldeles säkert, kanske något närliggande varuhus som har kvar också :) Lycka till!

Liknande trådar

Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: Blyger
·
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Eloise
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: Mirre
·
Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 088
Senast: Dunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka