Röda grejer

Corax

Trådstartare
Nu vill jag ha tips på vart man får tag på röda (riktigt klarröda)saker till sin häst. Framförallt lindor. Och då menar jag inte á la H**ks fleecelindor.
Men även annat så som täcken (gärna svart/rött)mm.

Lägg in länkar vettja! :)

Sv: Röda grejer

Tja, på ponnyprakt hittar du allt och Horze har lite rött. fast det är nog inte kalrrött....... Ska fundera lite till

Mias RS har ju röda lindor, går även att beställa schabrak o dyl därifrån, likaså ifrån Hansbo Sport.
FinnTack har svarta ylletäcken med brett rött kantband, finns bl a på Horze.

Mias kan ju ta fram det mesta i alla färger, det kanske tar lite tid och så men det är värt det, kvalitén på dom grejjerna är ju underbara.

Ja det kan jag hålla med om. Men det finns väl ingen hemsida som man kan beställa i från? Inte vad jag hittar i alla fall. *mutter*

Nu puttar jag upp den här tråden för att fråga lite till. :D

Finns det nånstans man kan få tag på svart träns med rött foder? Vet att det har funnits någon lågbudgetvariant förut på typ H**ks eller B**jes. ALLT mottages tacksamt!
Sen måste jag ju fråga om det finns läderskydd i samma färgkombination att få tag på. Eller om det finns nått ställe som gör efter egna önskemål.

Ja, jag har snöat in på svart/rött. :angel:

Åk in till Häst & Hund-huset, dom brukar ha såna där hemska saker :p
Dom har iaf haft london+ljusblått, svart+mörkgrönt o.s.v., jag tror att jag har sett rött oxå.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 519
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 036
Senast: Grazing
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 806
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka