lady_vip Trådstartare 26 Mar 2006 #1 En kompis till mig vill så gärna ha röda (!!!!) senskydd, nån som vet nånstans man kan få tag på det? Jag erbjöd rosa, men det dög inte //E
En kompis till mig vill så gärna ha röda (!!!!) senskydd, nån som vet nånstans man kan få tag på det? Jag erbjöd rosa, men det dög inte //E
carrin 26 Mar 2006 #2 Sv: Röda senskydd? Hööks säljer fina röda...fast bara full size..jag har ett par röda fina nortonskydd strl cob...
Sv: Röda senskydd? Hööks säljer fina röda...fast bara full size..jag har ett par röda fina nortonskydd strl cob...
lady_vip Trådstartare 26 Mar 2006 #3 Sv: Röda senskydd? Ja, hon gillar de röda, men de blir för stora, hon måste ha cob... //E
cactuspower 26 Mar 2006 #5 Sv: Röda senskydd? Skulle inte bli förvånad om Hampa har. De har senskydd + kotskydd i ganska så många olika färger nämligen. Billiga och helt ok skydd!
Sv: Röda senskydd? Skulle inte bli förvånad om Hampa har. De har senskydd + kotskydd i ganska så många olika färger nämligen. Billiga och helt ok skydd!
F Fortfarande Grevinnan 27 Mar 2006 #7 Sv: Röda senskydd? Jag har oxå Norton, köpte dom på nätet men My One har Norton så dom kanske kan ta hem, dom är ju inte dyra heller...lite över 200 kr.
Sv: Röda senskydd? Jag har oxå Norton, köpte dom på nätet men My One har Norton så dom kanske kan ta hem, dom är ju inte dyra heller...lite över 200 kr.