JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Rodrigo Pessoa leder irländarna mot Göteborg
Moderator
Hästnyheter
Förra året tog Rodrigo Pessoas irländska hopplag EM-guld i Göteborg. Nu har Pessoa skrivit på ett nytt kontrakt och fortsätter att leda...
Hästnyheter
I december svajade det i den irländska hoppledningen, bara några månader efter guldsuccén i Göteborg. Nu verkar lugnet åter ha lagt sig...
Hästnyheter
Under Rodrigo Pessoas ledning tog Irland lagguld vid EM i Göteborg - och irländarna jublade. Men i den irländska ledningen finns...
Hästnyheter
Hoppryttaren Helena Persson var svensk EM-reserv på plats i Göteborg. Det blev ingen plats för henne i svenska laget, men hon och Bonzai...
Facebook har låst kontot
IT & mobiler Alltså vet ni vad??!! Jag verkar ha lyckats ta mig in på mitt konto igen :jawdrop: provad elogga in via en dator (har tidigare bara...
MCP
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Förra katten tog vi bara bort sanden och väntade tills hon inte kunde hålla sig och kissade i tom låda :o det funkade 😅
Asko
8 minuter sedan
Svar: 1 349
Visningar: 48 929
Allmänt
Klädråd, bröllop.
Kropp & Själ Intressant, jag tycker att kjol till blir lite mera brudaktigt än byxorna till 🤔
Det märks att folk kan tycka olika! :D
Asko
25 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning Lägger till att ta en koll med kiropraktor/equiterapeaut också om han är ok på röntgen och neurologiskt. Min 3-åring kunde plötsligt...
sorbifolia
5 minuter sedan
Stalltäcke med svanslapp
Utrustning När jag hade en sån sydde jag kardborre på ovansidan av sömmen i bakkant på räcket. Och sen en svanslapp med kardborre på insidan...
Alexandra_W
17 minuter sedan
Sto med valack som betäcker
Hästvård Du tänker helt rätt! Stå på dig!
Mitt sto får absolut inte gå med valacker. Hon gjorde det som yngre med resultatet att en valack...
MiniLi
20 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 114
Vård