Bukefalos 28 år!

Rökfria hundhotellrum

falukorw

Trådstartare
Ska åka till Malmö på utställning i mars och har börjat kolla efter boende. Men på de hotell jag ringt till får man enbart ha hund i rökrum :( Jag vill inte bo i rökrum, usch. Någon som vet en hotellkedja där man har speciella hundrum som är rökfria?
 
Sv: Rökfria hundhotellrum

Jag har bott i rökrum på hotell massor av gånger med hunden men aldrig fått ett endaste rum som luktar i närheten av rök. Är det så många som röker inne nuförtiden?
 
Sv: Rökfria hundhotellrum

Det kanske inte är så farligt då? :laugh: Jag hade fått för mig att det var alldeles gulfärgat och inrökt, men så kanske det inte är?
 
Sv: Rökfria hundhotellrum

Aha, ska bok då! Och hoppas jag får ett bra rum!

Åker du till Malmö?
 
Sv: Rökfria hundhotellrum

Ja då förstår jag att det inte bli någon utställning. Hon lär ju se ut nästan som den riktiga mamman. Systern kommer iaf!

Har bokat hotell nu iaf!
 

Liknande trådar

Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Lickety
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 227
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 345
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp