Bukefalos 28 år!

Röntga häst utan utredning

C

Centurion

Jag är ny på forumet och startade igår en tråd om att ta röntgenbilder på klinik utan att starta en utredning. Jag hann få några svar men idag när jag letar så hittar jag inte tråden....?!? Har försökt alla funktioner som finns...vad kan ha hänt ?
 
Sv: Röntga häst utan utredning

Sökte på ditt nick och det ser inte ut som om den är kvar. Använd sökfunktionen på det du undrar över. Kan ju vara så att ämnet finns redan och du kan skriva i en befintlig tråd. :)
 
Sv: Röntga häst utan utredning

Men varför tar dom bara bort en tråd då ?
 
Sv: Röntga häst utan utredning

Varför din tråd inte är kvar kan jag inte svara på men ämnet vet jag finns i andra trådar och det är en fördel om man letar upp dom istället för att skapa nya då .
 
Sv: Röntga häst utan utredning

Tråden var en efterlysning av vilka kliniker i ett visst område som utförde en viss tjänst. Därmed föll tråden för forumreglerna.

Lovis
moderator
 
Sv: Röntga häst utan utredning

Beklagar:o nu har jag läst reglerna en gång till:)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 453
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag letar just nu häst och undrar om hästar med anmärkningar på röntgen är något att vara försiktig med. För jag har hittat några hästar...
Svar
13
· Visningar
1 370
Senast: Thyla.cine
·
Hästvård Nojja är bara förnamnet, testar att slänga iväg en tråd här för att försöka bli lite klokare 🙈 Herr häst hade hagrejs idag på...
Svar
8
· Visningar
819
Senast: jemeni
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 560
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp