Rolf-Göran Jerringnominerad

Sv: Rolf-Göran Jerringnominerad

Helena och Mynta blev väl inte äns nominerade för sitt VM brons, fast det torde ju vara större endå?

Enligt alla officiella resultat så kom hon fyra.

Men ändå att ens ta sig till en VM-final skulle ju varit värt att nomineras till Jerringpriset!

Ser ut som att hela hopplandslaget var nominerad det året. Så det var säkert därför hon inte nominerades för sitt individuella resultat.

Ja, mycket möjligt!
För ett lag-VM-silver är ju riktigt bra det med. ;)

Mynta kom fyra, har för mig att hon var ganska långt efter tredjeplacerade i finalen men mitt minne kan svikta.

Skoj att Roffe blivit nominerad, jag har röstat!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Rolf-Göran Bengtsson och hästen Zuccero går skilja vägar. Av allt att döma innebär det slutet för Bengtssons långa elitkarriär.
Svar
0
· Visningar
73
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapskarriären är över för en av de största inom svensk ridsport. Det menar SVT:s expert Lotta Björe efter beskedet om att...
Svar
0
· Visningar
72
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart att den svenske hoppryttaren Rolf-Göran Bengtsson och hans tävlingshäst Zuccero skiljs åt. Den vita stjärnhingsten är...
Svar
0
· Visningar
66
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter flera starka år i världseliten går nu Rolf-Göran Bengtsson och Zuccero HV skilda vägar. Hingsten flyttar istället till den tyske...
Svar
1
· Visningar
373
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka