Roliga färger!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tajtish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 362
T

Tajtish

Är det någon som har bilder på sin utrustning i några häftiga färger? Sadel i blått? Träns i lilla? Ja, vad vet jag vad för häftiga grejer som kan finnas! :bump: Vill se massor! :p Har du kanske något som är i en vanlig färg men som kanske ser lite udda eller speciellt ut så visa det också! Är det någon som vet om man får tävla i en tex rosa sadel eller ett gult träns, eller måste det vara "naturella" färger? Hoppas jag får se många roliga saker! :d

Sv: Roliga färger!

Rekomenderar att du tar dej tid att läsa igenom denförsta tråden om Utrustning i läckra färger....

Säger palle som har nästan bara träns i "roliga" färger, både läder och syntet....

Och som redan på 80-talet tävlade i grått och rött läderträns...

Orka? Neej.. :p
Den är ju lång som jag vet inte vad :rofl:

dessutom är den låst nu.... så det går ju inte att lägga till nått kul heller....

palle skrev:
Rekomenderar att du tar dej tid att läsa igenom denförsta tråden om Utrustning i läckra färger....

Säger palle som har nästan bara träns i "roliga" färger, både läder och syntet....

Och som redan på 80-talet tävlade i grått och rött läderträns...

Så det var du som startade denna epidemi? :D

- DK, som tycker det är oerhört fult med färgglada träns ;)

MercedesBenz skrev:
Det var snyggigt :D Lila är vackert :D

När jag såg det där täcket på Ponny Prakt blev jag helt KÄR!
Så nu ska jag få ett av min mamma i födelsedagspresent.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
611
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 081
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
783
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka