Roliga/glada tapeter!

strawberrysylt

Trådstartare
Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som rubriken säger. Shoot!
 
Smak är så individuellt. Glada färger i stora mönster. Stora glada lite mörkare färger eller små färgglada mönster på ljus bakgrund?

Tycker det är svårt att se på bilder hur de egentligen ser ut.
Jag har alltid gått till färgaffärer och bläddrat igenom deras tapetböcker. Många gånger i många affärer :)
 
Den här tapeten har jag i min hall. Jag var rädd att det skulle kännas som om en barntapet men efter 5 år är jag fortfarande glad över den och tycker den är fin

https://www.fashionwallpaper.co.uk/scion-mr-fox-auburn-wallpaper-110849.html

Screenshot_20230818-092010.png
 
Och den här har jag på en av väggarna i vardagsrummet. De andra väggarna är ljusgråa.

Jag var orolig att jag skulle tröttna på den här också men inte det, den gör mig fortfarande glad och är så fin med ett gult skåp och en gul fåtölj men i övrigt gråa möbler och textilier mot den. Jag har inte så högt i tak som på bilden så den blir inte lika överväldigande hos mig, jag upplever den också som lite mindre skrikig i färgerna i verkligheten.
Screenshot_20230818-092416.png

https://www.tapetorama.se/tapeter/scion/spirit-and-soul/axis-acid-slate-moss
 
Smak är så individuellt. Glada färger i stora mönster. Stora glada lite mörkare färger eller små färgglada mönster på ljus bakgrund?

Tycker det är svårt att se på bilder hur de egentligen ser ut.
Jag har alltid gått till färgaffärer och bläddrat igenom deras tapetböcker. Många gånger i många affärer :)

Jo, absolut! Men jag vill gärna ha massor av tips på vad alla tycker kan passa in!
Vi har tänkt ha denna i hallen, den kan ju sätta ribban 😍.

@Daff Åh, så kul att se, jättefina!! Bättre att våga och sätta upp något och ev tröttna än att "mjäka" tänker jag.

Jag fick reda på igår att nästa hyresgäst vill ha helt vitt i min lgh istället för rödbetssalladsrosa och turkosrandigt, det var en mental (om än inte helt oväntad) smäll :'(
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230814-165002_Messenger.jpg
    Screenshot_20230814-165002_Messenger.jpg
    76,3 KB · Visningar: 83
Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som rubriken säger. Shoot!
Denna finns som fondtapet i mitt nya arbetsrum (tidigare gissningsvis sovrum). Det är inte riktigt jag, kan jag väl erkänna, men…
 

Bifogade filer

  • IMG_7219.jpeg
    IMG_7219.jpeg
    401 KB · Visningar: 82
Åh, hittade den här fototapeten idag som både jag och pv gillar. Tyvärr kostar den 329:- per kvadratmeter så det sprack. Men söt!
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230818-220414_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230818-220414_Samsung Internet.jpg
    151,4 KB · Visningar: 65
Jag antar att du hittat (och gått vilse ;) ) på tapetorama och retrotapeter... :angel::D
Det finns en Fb-grupp för retrotapeter om du har det också.
Det finns så många roliga tapeter!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat men känner inte att jag hittar den informationen jag söker. Jag vet att man får måla om i en lägenhet så länge det är...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Smulu
·
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Lilla
·
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
286
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp