Roliga hinder

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare sweet_extraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 3 065
Sv: Roliga hinder

Ska det hoppas på gräs är gröna bommar och plank väldigt förvirrande för hästarna. Något som vi har på våran anläggning är "luddbommar" Vi har tagit vanliga bommar, köpt lite luddigt tyg i rosa och svart och klistrat på runt bommarna...de flesta hästarna tycker detta är väldigt obehagligt att hoppa på, men vänjer sig efter ett tag...

Varför inte bara prova med något så enkelt som att ha vettenmattor i olika färger, vi har grön,blå svart och röd...effektfullt...

Mvh Bella

Liknande trådar

Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
747
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ I sommar verkar jag bli ensam med semester här hemma. Jag har egentligen inga problem med att vara hemma, har hur många projekt som...
Svar
18
· Visningar
660
Senast: em76
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
748
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 382
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈