Roliga sidor för avelsintresserade

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare grimman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 055
Sv: Roliga sidor för avelsintresserade

He,he...det var inget nytt.Finns i en gammal tråd....

OJ DÅ! Jisses vad kul. En sån sida vill vi ha :) :bump:

Ja riktigt trevlig är den sidan! Det var där jag hittade min "hingstkärlek"... :love: Fantastiskt

Vore nåt för svenskarna att ta efter...eller hur !?! :smirk:

Varför ska vi nöja oss med att bara se bilder i en katalog om vi tex pga av sjukdom eller annat inte kan ta oss till hingsten för att titta på den live? :confused:

En stor bock till er hingstägare som redan börjat med att sätta videosnuttar på era hemsidor- guld värt! :bow:

Ja och bara det här att kunna se lite äldre hingstar "live" så man faktiskt kan kolla lite bakåt i stamboken på om hingsten nedärver utseende och vilka rörelser de hade...

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Murray
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 786
Senast: Dentaku
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
840
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka