Roliga ställen att ha sex på

Jo men du kan ju aldrig veta om du är helt ensam i ett vindskydd. Om det är som nån skrev helt i skogen i Norrlands inland lär ju bara älg o mygg störa en, men vindskydd är fan uppbyggda för alla. Då har man inte sex där, end of discussion. Jag håller alltså med dig, det lät inte så när jag läste igenom inlägget!

Skulle jag mitt i natten upptäcka en okänd människa i vindskyddet jag sover i hade jag nog bekymrat mig mer för betydligt värre saker än att ha råkat pådyvla någon mitt sexliv. Jag gillar att ha sex utomhus, gillar inte tanken på att bli påkommen, men ännu mindre när någon smyger på mig när jag sover.
 
Jo men du kan ju aldrig veta om du är helt ensam i ett vindskydd. Om det är som nån skrev helt i skogen i Norrlands inland lär ju bara älg o mygg störa en, men vindskydd är fan uppbyggda för alla. Då har man inte sex där, end of discussion. Jag håller alltså med dig, det lät inte så när jag läste igenom inlägget!
Fast vänta va? Nu hänger jag inte med alls i vad du menar :o Det är väl klart jag kan veta om det är någon mer där eller inte. Det är ju skillnad mellan ett vindskydd 50 meter från en fotbollsplan och ett vindskydd där i Norrlands inland men bägge är vindskydd. Vad är det jag inte fattar? Det låter för mig som att du argumenterar emot det du håller med om liksom, jag får inte ihop det :p

Förövrigt tycker jag att det är fel att ha sex på allmänna ställen där man kan bli upptäckt. Jag trodde att det var olagligt faktiskt? Privat får man göra vad man vill sålänge alla är med på det, men tycker att andra ska slippa utsättas för det. Skulle själv bli grymt obekväm om det hände mig.
Mig veterligen är det ofredande om man blir påkommen, men inte ett lagbrott annars. Vilket känns rätt... Skumt, men ändå inte. Typ :cautious:
 
Vindskydd är för mig sånna som är ute i skogen längs med vandringsleder och där både hör och ser man definitivt om någon annan närmar sig.
Fast vänta va? Nu hänger jag inte med alls i vad du menar :o Det är väl klart jag kan veta om det är någon mer där eller inte. Det är ju skillnad mellan ett vindskydd 50 meter från en fotbollsplan och ett vindskydd där i Norrlands inland men bägge är vindskydd. Vad är det jag inte fattar? Det låter för mig som att du argumenterar emot det du håller med om liksom, jag får inte ihop det :p


Mig veterligen är det ofredande om man blir påkommen, men inte ett lagbrott annars. Vilket känns rätt... Skumt, men ändå inte. Typ :cautious:
 
Vindskydd är för mig sånna som är ute i skogen längs med vandringsleder och där både hör och ser man definitivt om någon annan närmar sig.
Ja jag tänker likadant, fast lite bredare. Finns ju vindskydd på andra håll också menar jag. Här finns tex ett i en liten pytteskog med just ca 50 meter till en hyfsat välbesökt fotbollsplan längs en runda som används av en låg- och mellanstadieskola, och där känns det helt klart jääävligt olämpligt att ha sex även om man är uppmärksam, åtminstone dagtid (nattetid är det stendött och den som skulle kunna komma på en är väl typ jag som fotar stjärnor där ibland). Andra ligger ju typ 50 mil från närmsta vandringsled rentav, bara tjoff mitt i ödemarken typ. Och ytterligare andra ligger mitt i ödemarken längs en vandringsled som däremot är för välbesökt för att lämpa sig.
 
Oj glömde nämna att jag hade fantastisk sex på en golfbana en augsti natt :o :love: :angel:. det var på en bröllopsfest och det var en sak som bara hände.
 
Men hur ofräscht är inte det för alla andra som ska åka spårvagn sen om alla skulle hålla på och knulla där? Känns det inte respektlöst?
Nu knullar ju inte alla på alla spårvagnar, så problemformuleringen känns hypotetisk. Nej, det kändes inte respektlöst. Respektlöst för mig är snarare när man tjuvåker, skär sönder säten, eldar upp dem, ristar taggar i rutorna, klottrar ner vagnarna, spyr eller kissar på spårvagnen. Så länge folk inte besudlar inredningen får de strängt taget sätta på varandra osedda på tomma nattvagnar bäst de vill för min del.
Jag känner att det här avslöjar så mycket intimt om dig att jag inte riktigt fattar att du skriver det frivilligt 🙈 😬.
Vi har nog bara olika syn på vad som är intima avslöjanden. :)
Ensamma undantaget från chauffören som väl har skärmar som visar vad som pågår i olika delar i spårvagnen. I allafall i staden där jag bor.
Fast detta var långt före kameror på spårvagnar.
 
Senast ändrad:
Tycker du inte att det är intimt hur länge ens samlag pågår? Eller snarare att det inte pågår särskilt länge?
Alltså, så pass detaljerade funderingar tycker jag kanske säger mer om dig än om mig, om jag skall vara helt ärlig. Jag har nämnt, ursprungligen oerhört kortfattat, att jag har haft sex på en spårvagn. Hur länge det försiggick, huruvida förspel och eftermys inräknades, om orgasmer förekom och i så fall i vilken omfattning, eller om längden på just den aktuella sessionen är signifikant för mitt sexliv i allmänhet - det hade jag faktiskt tänkt lämna därhän.
 
Tycker du inte att det är intimt hur länge ens samlag pågår? Eller snarare att det inte pågår särskilt länge?
Fast va? Jag kan tycka att det hade varit väl intimt om @Snubbelfot detaljerat hade beskrivit utförandet (vilket inte har skett vad jag kunnat läsa mig till) men att bara skriva att man legat på en spårvagn mellan två hållplatser är i mina ögon inte någon intimitetsbomb att fälla.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 758
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 275
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: Görel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 916
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp