Romans i tränarkåren

Sv: Romans i tränarkåren

Jörgen Ottosson platsar nog bättre på Svensk Damtidning än på en facktidning. Fruktansvärt låg nivå! :mad:

Jörgen Ottosson platsar nog bättre på Svensk Damtidning än på en facktidning. Fruktansvärt låg nivå! :mad:

Och vad är det för låg nivå på det då?, ridsport har alltid rapporterat om ryttares ihopande, förlovningar, giftemål o barnafödande.

Är det låg nivå när de skrev om Jan Brinks bröllop också?, sedan facktidning:grin:-det har ridsport aldrig varit fullt ut.

Håller med dig. Det här är ungefär vad jag väntar mig av Tidningen Ridsport. Någon fantastisk journalistik kan de ju inte skryta med precis...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsport är något som är dyrt för många så man gör detta för att försöka göra ridsporten mer jämnlik och även öppna upp möjligheter för... 2
Svar
30
· Visningar
2 594
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När du står där på djursjukhuset med en allvarligt sjuk häst – klarar du då att läsa igenom det finstilta i ett avtal och ta kloka...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: tara
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är det dags att våra ridsportmedier börjar lyfta fram det positiva i vår sport och rapportera om tävlingar och göra hemma-hos-reportage...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 358
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka