Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.

Jag vet väl vad veterinären sagt och vad kan också själv ser.Fråga din veterinär som sett hästen och tagit bilderna istället för att förlita dig på främlingar på nätet?![]()
Men seriöst...varför vill du second guessa din veterinär genom att fråga kreti och pleti på internet om du redan vet hur din veterinär tolkar bilderna? Litar du inte på hen? Jag är medicinskt utbildad (human, ej vet) och vet vad jag ser, men det är inte min uppgift att tolka rtgbilder på internet utan kontext. OchVisa bifogad fil 171205
Jag vet väl vad veterinären sagt och vad kan också själv ser.
Tyckte bara att det hade varit kul att höra vad andra ser.
Men jag ska inte skriva mer här på vård.
För tänk jag visste att någon skulle klämma ur sig något i den här stilen!![]()
Men kära nån. Tror du att du styr vad jag gör? Du har inget med saken att göra så du kan bara fortsätta förbi. Bye bye!Men seriöst...varför vill du second guessa din veterinär genom att fråga kreti och pleti på internet om du redan vet hur din veterinär tolkar bilderna? Litar du inte på hen? Jag är medicinskt utbildad (human, ej vet) och vet vad jag ser, men det är inte min uppgift att tolka rtgbilder på internet utan kontext. Ochpå dig själv!
Men om du vet det, vad är det du vill att andra ska säga?Jag vet väl vad veterinären sagt och vad kan också själv ser.
Vad jag ser är att du är otrevlig.Visa bifogad fil 171205
Jag vet väl vad veterinären sagt och vad kan också själv ser.
Tyckte bara att det hade varit kul att höra vad andra ser.
Men jag ska inte skriva mer här på vård.
För tänk jag visste att någon skulle klämma ur sig något i den här stilen!![]()
Och den här Oknytt vsr trevlig?Vad jag ser är att du är otrevlig.
Ja, det hon skriver är det enda vettiga. Prata med en veterinär om du vill ha en second opinion och inte okända på nätet.Och den här Oknytt vsr trevlig?![]()