ROSA eller LILA...

Sv: ROSA eller LILA...

vet ej ställen i sig tyvärr men såg detta för ett par dagars sen,,
ja färgen iaf...

klicka här

Jag har gula!! :D
Chockgula, sån färg som det är på reflexvästarna! :d
Jätte läckra, är till salu om nån vill köpa...

mishan skrev:
Får jag låna ett litet hörn av din tråd? Tycker det är så genant att starta en tråd enbart för det här. Men nu när du har gjort det kanske jag vågar sticka upp huvudet med frågan: Jag skulle vilja ha ribbade boots i en häftig färg, önskedrömmen skulle vara gula, riktigt solskensgula. Men vilken annan häftig färg går oxå bra. *bugar och bockar*

Jag har inte sett några gula, men däremot finns det andra häftiga färger - guld/silver glittriga på Ekohallen tex.

Jag gillar allt som är lite udda... ;) :love:

haha där har jag jobbat, fan vad hårt!

köpte lila fleecelindor (och akryllindor) på gekås när jag var där sist
har dom inga lila på hööks längre?

Nä, var det ribbade boots ville jag ju ha dem. :(
Skulle passa min neongula jacka.
PM:a mig ist, mina blåa är ju sönder måste ha nya.

Vi kan fightas om dom.

jag----> :bump: <---- tänk dig Mowgli i djungelboken i scenen med baloo

Jag ska förmodligen till gekås på fredag kan köpa till dig och skicka om du vill tror att de kostade typ 40:- sist jag var dör och de har funnits både rosa och lila!

vilken lila färg var det? är sugen på att beställa med dej :)

lille skutt skrev:
Jag ska förmodligen till gekås på fredag kan köpa till dig och skicka om du vill tror att de kostade typ 40:- sist jag var dör och de har funnits både rosa och lila!

Menar du att fleecelindorna kostade 40:-? Himla billigt i sådana fall! :eek: :love:

Du... :angel: :p Har du lust att köpa och skicka om det finns neongula lindor (fleece eller akryl) till mig? :) Eller om någon annan är där ofta och har möjlighet/vilja/ork skulle jag bli jätteglad!

Glimfeather skrev:
4 st för 40. asbilligt :p men allt är ju billigt där. åker dit så ofta jag kan, hehe.

HERREGUD vad billigt! :eek: Är det någon som vet vad frakt kan tänkas gå på? :angel:

Väger ju inte så mycket så det kan inte bli så mycket... kolla postens sida på frakter och priser! :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Esmeralda
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?