ROSA eller LILA...

Sv: ROSA eller LILA...

Attans, var det inte jag som vann :confused:

För här har ingen heller knackat på. Förresten var det säkert inte Large, som jag behöver till min "lilla" häst. :cry:

:bump: <----studsar iväg till Sherekhan.

Det var fleecelindor, inte boots. Betalade henne förra veckan (mån)men har inte fått dom än...

domino/som misstänker sig lurad

Trist om du blivit lurad... :crazy:

Själv så blev jag inspirerad av 'Mysbolls' häftiga rosa lindor, och beställde därför ett fyrpack rosa lindor ifrån Sjöhagens Wear. Superfina och riktigt knallrosa! :) :love:

Ja det är trist. Har hennes mobilnr, och hemtel iofs och vet var hennes häst står :devil: :angel: Så det är ju inte så svårt att få tag på henne.
Hoppas hon bara har glömt posta dom... eller nåt.. :crazy:
Däremot skulle hon vara borta i 2 mån men man kan ju ändå svara på sms...

Hoppas du blir nöjd med dina iaf! :D

Senast ändrad:

Nu har de kommit tillrätta, lindorna. Hon hade skrivit fel adress så de hade kommit tillbaka till henne :D

hittade lilla på börjes åp gbg horseshow förra året,... billiga å bra, å coola så klart!

Ja det kan det ju vara. De har väl lite olika leverantörer. Sorry, tänkte inte så långt ;)

Tittade på deras hemsida men där fanns inga ROSA lindor......
Mailade men än har dom inte svarat....

orkar inte läsa hela tråden. :p men om ingen sagt de förrut så vet ja att mias har iaf mörklila lindor=) equiline har ljusrosa vet ja!

måste ha ett par chockrosa där det är broderat "dangerous" på
till Lillan :p måste måste måste...
Vi skulle ju bli häftigast i hela skellefteå!haha! Kanske man ska
ta och skaffa sig en matchande vojlock också , undra vad hennes
ägare skulle säga då!

Näää du e inte lurad, jag känner mig så otroligt klumpig!! :crazy: Skrev ju fel adress och paketet kom tillbaka...
Som jag skrev i messet jag skickade till dig så kommer benlindorna igen, du behöver inte betala frakten igen, den står jag för, pga av min klumpighet... :o

Deras broderade lindor är jättesuperlånga......

Mina var åtmindstånde nästan 1.5 m längre än alla andra lindor jag har.....

Så då satte jag saxen i dom och kortade av dom så jag hade 4 st bitar som är ca 1.5 m....
Sen sydde jag ihop dom 2 och 2....och nu har jag chockrosa fleecelindor utan broderi till bakbenen.......

Undrar om inte börjes har det, fast nog bara i affären. de har iaf en massa konstiga färger i olika nyanser!

Hehe och var har det tagit vägen nu? Nu är det 6 dagar sen du skrev att du skickade dom... :confused:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Esmeralda
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?