Rosa kök (Eller andra roliga färger)

BallsOfSteel

Trådstartare
Jag har ännu inte flyttat hemifrån men jag samlar på mig. Jag är av den uppfattningen att köket är hemmets kärna och satsar stenhårt på det nu, har börjar samla på mig och valet föll såklart på rosa.

Så nu har jag mig en fin samling och undrar vart det finns att köpa mer saker, håller mest till på Åhlens och Rusta då kjag har köpt mitt, fått en del av Mamma och Pappa också och det är också från Åhlens och Rusta, sen har jag inte hittat mer rosa saker. Så nu behöver jag lite hjälp, gärna med bilder.

Även de som har lite roliga färger i köket kan slänga in bilder, bra med inspiration.

27305089.jpg


:love:
 
Sv: Rosa kök (Eller andra roliga färger)

Koziol är ett märke som typ har alla färger. :idea:
Jag köpte små bägare med fötter samt en glasskopa till min syster för nått år sedan. Åhlens har de i vissa fall (typ i göteborg köpte jag mina)
 
Sv: Rosa kök (Eller andra roliga färger)

Lagerhause brukar ha mycket färg. Har själv kört rosa tema i badrummet sen jag flyttade ifrån min exsambo så jag är king på att hitta rosa:D
 
Sv: Rosa kök (Eller andra roliga färger)

kitsch. se har jag köpt en hel del rosa köksprylar från :D bland annat en kaffepress och ett diskställ.
Annars får man fynda där man hittar, sophink har jag från ikea, småpryttlar från bland annat lagerhause och en affär som hette mique som inte finns mer. Porslin från överallt, rusta har en del grejjer och olika marknader och knallar kan man också fynda hos :laugh:
 
Sv: Rosa kök (Eller andra roliga färger)

Jag har mängder i grönt! :D
Min förra (och egna) lägenhet hade jag massor med grönt i och har även samlat på mig en fin samling med gröna köksredskap, porslin, glas mm.

Syns inte så mycket men kastrullen och grytvantarna iaf!
23371513.jpg

Dock har massor med färg lossnat på den kastrullen så den är inte så kul längre.

Men nu är jag i valet och kvalet.
Flyttar nu igen till eget och vet inte om jag skall köpa mer klassiskt vitt, svart, rostfritt eller fortsätta med det gröna.
Vi får väl se, grönt är snyggt men man kan bli lite less... *i-landsproblem*

Jag har köpt mycket på Åhlens, Rusta, ÖB, Ikea samt Gekås :)
 

Liknande trådar

Hemmet Halloj! Jag och sambon köpte hus i vintras och håller på för fullt med att renovera och göra om. Hall, kök och tvrum på bottenvångingen...
Svar
18
· Visningar
3 242
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 752
Senast: Mirre
·
H
Hemmet Ja jag har en annan renoveringstråd här men startar en för att få lite ideer då vi precis påbörjat projekt nytt kök. jag och karlen har...
Svar
9
· Visningar
10 517
Senast: Hjalti
·
T
Utrustning Är det någon som har bilder på sin utrustning i några häftiga färger? Sadel i blått? Träns i lilla? Ja, vad vet jag vad för häftiga...
Svar
14
· Visningar
1 307
Senast: mirjada
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Resultat på HD-röntgen
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp