Rött fleecetäcke

810110

Trådstartare
Jag hade tänkt köpa ett rött fleecetäcke till min pålle. Men jag hittar inget!
Är det någon som kan tipsa mig om var jag kan hitta ett sådant till ett vettigt pris (max 300kr)?

Sv: Rött fleecetäcke

Jag har ett rött från Sjöhagen, jättefint. :) Kostade max 300kr, fast då var det kanske nedsatt, kommer inte ihåg riktigt.

Vad är det för storlek du är ute efter?

Letar oxå ett rött (hellst åt det mörkare hållet) fast med hög hals i 135. Får dock kosta några kr till

H**ks har ju ett fleecetäcke, doch för 399,-, men det är rött och i fleece.. Annars har ju B*rjes den lite "sämre" varianten, fast det är ganska fult... Det har hals och är blodrött/blått :eek:

Var precis inne och kollade på PonnyPrakt och såg att de hade rött fleecetäcke, med nåt glittrigt fram. Kostade väl 400. Snyggt är ju en smaksak, men det syns i alla fall! :D

kolla på www.horze.se deras täcke "embrace" är bra, sitter fint, tjock kvalitet och bra pris 299:- !!

Jag köpte 2 stycken röda fleecetäcke med hals på Exklusiv och jag säger bara :love: :love: :love:
Helt underbar röd färg och kanon passform.

Capriati täckena! Finns i rött med guldpasspoal. Leta efter återförsäljare för Eldorados saker, nån bör ju kunna hjälpa dig med det :)

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
535
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka