Bukefalos 28 år!

Rottis valp hjälp!!

H

hotstuff

kan ni hjälpa mig vad ska jag döpa min hanne rottis valp till?? :banana:
 
Gå in på altavista o sök på hundnamn... då får du upp en massa olika sidor med både tik och hannamn. Har själv en Rottis valp på 10 veckor och han heter Hot Tiger`s (efter kenneln) Morky. Hoppas att föräldrarna till din lilla valp vad höftleds röntgade, så att de inte har några höftleds problem. Fick för ca 2 månader sen ta bort min förra valp pga att föräldrarna inte var HD fria och röntgade :(. Lycka till.
 
Hoppas du finner ett passande namn till din lilla valp.... och vilken tur att de är friröntgade. :rofl:
 
Finns tyvärr oseriösa uppfödare i vårt avlånga land..... Så det är tyvärr ingen självklarhet att de alltid är friröntgade.
 
Varför köpte du en hund som föräldrarna till inte var friröntagade då?
 
Ååååhhh! Jag skulle också vilja ha en rottis! De är sååå fina! :)
 
Vad kul med en rotta! Grattis! min har redan hunnit bli ett och ett halvt år! Känns som om hon nyss var 8 veckor... :)!!!! Nu är hon vild, men hur gullig som helst! Tycker att du ska välja namn efter hur han är! Hur är han till sättet? Tuff och kaxig eller snäll och mesig? :D :D :D :D :D
 
Kul med en valp! Jag tycker du ska döpa honom till Hotstuff, alt. Stuff, Stuffe eller Stuffa som kortform :)
 

Liknande trådar

Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
470
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 954
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 344
Senast: Troll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 675
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp