JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Från valp till vuxen - en bildtråd!
Bukefalos 30 år!
Vilken trevlig tråd!
Mina två DSG-tikar:
Disa, 3 månader
Och så båda två, Disa 7 år och Hanna 5 år
IMG_4257.webp
41,5 KB
· Visningar: 34
Freddie 10'år
tyvärr avliden men saknad för evigt
IMG_4258.webp
146,3 KB
· Visningar: 33
Köpa valp, tips & råd
Övr. Hund Efter x antal år av att tänka på raser, tänka på vilket typ av djur vi ska ha och hur djuret kommer passa in i vår livsstil så har vi...
Startad av Tilly_85
2 Maj 2026
Svar: 25
Visningar: 1 307
Hund
Vågar man bli hundägare?
Övr. Hund Efter många år som hästägare tog livet med häst plötsligt slut för oss och nu går jag här med en tom känsla i kroppen.
Så… nu har jag...
Startad av Askur2017
16 Nov 2025
Svar: 59
Visningar: 4 418
Hund
Omplacering av en hund (tikar som slåss)
Övr. Hund Nu skulle jag behöva input från er som har erfarenhet av att omplacera en hund för att de är två som inte trivs ihop.
Vi har två...
Startad av prinsessfeminist
7 Jun 2026
Svar: 72
Visningar: 3 959
Hund
Vilken handväskhund ska min man ha?
Övr. Hund OBS ATT: rubriken är clickbait ... till 80 procent. Den riktiga frågan är lite längre:
Vi har en urgammal hund (kastrerad hane) och en...
Startad av Capybara
16 Feb 2026
Svar: 134
Visningar: 7 895
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Idag kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 401
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Idag kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 175
Hund