Rottis valp hjälp!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hotstuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 507
H

hotstuff

kan ni hjälpa mig vad ska jag döpa min hanne rottis valp till?? :banana:

Gå in på altavista o sök på hundnamn... då får du upp en massa olika sidor med både tik och hannamn. Har själv en Rottis valp på 10 veckor och han heter Hot Tiger`s (efter kenneln) Morky. Hoppas att föräldrarna till din lilla valp vad höftleds röntgade, så att de inte har några höftleds problem. Fick för ca 2 månader sen ta bort min förra valp pga att föräldrarna inte var HD fria och röntgade :(. Lycka till.

Hoppas du finner ett passande namn till din lilla valp.... och vilken tur att de är friröntgade. :rofl:

Finns tyvärr oseriösa uppfödare i vårt avlånga land..... Så det är tyvärr ingen självklarhet att de alltid är friröntgade.

Varför köpte du en hund som föräldrarna till inte var friröntagade då?

Ååååhhh! Jag skulle också vilja ha en rottis! De är sååå fina! :)

Vad kul med en rotta! Grattis! min har redan hunnit bli ett och ett halvt år! Känns som om hon nyss var 8 veckor... :)!!!! Nu är hon vild, men hur gullig som helst! Tycker att du ska välja namn efter hur han är! Hur är han till sättet? Tuff och kaxig eller snäll och mesig? :D :D :D :D :D

Liknande trådar

Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 444
Senast: movi
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: Annat
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 253
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025