Rottweilern och lillhusse

MaRomer

Trådstartare
Leker med bollar;)

30832436.jpg

30832438.jpg

30832441.jpg

30832443.jpg

Sv: Rottweilern och lillhusse

Forts:

30832446.jpg

30832447.jpg

Lillhusses favorit!
30832541.jpg

Dom leker så himla lugnt och fint ihop :love:. Delar leksaker och det blir mycket kel på dagarna! Mina små pojkar. Lillhusse fyller 1 år den 13 Maj och lillvovven är 2 år och 4 månader!

ÅÅÅÅÅÅ så gulligt, Så har jag haft det i många år med mina barn.
Nu är det 4 barnbarn som hundarna leker med så fit

Hade jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att du fotat min hund!! Han har oxå lite lite felställda öron "privat" så att säga, han lägger dom rätt på utställning osv fast min har inte bara båge på sin svans utan har grisknorr :angel:

Var kommer din ifrån??
Eftersom han är så lik min gris är är han ju nästan världens finaste rottis han me d:bow:

Hade jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att du fotat min hund!! Han har oxå lite lite felställda öron "privat" så att säga, han lägger dom rätt på utställning osv fast min har inte bara båge på sin svans utan har grisknorr :angel:

Var kommer din ifrån??
Eftersom han är så lik min gris är är han ju nästan världens finaste rottis han me d:bow:

Hehe han kommer från Åstorp. Men nu kommer vel folk hugga huvudet av mig när jag säger att han är en oäkting;) Så inga papper på honom men jag älskar honom ändå! Och kastrerad så inga fler oäktingar blir det här:angel:

Hehe troligen kommer du får höra både ett o annat om att han saknar papper men i mina ögon är alla hundar lika värda sen vad som är bra för aveln är en helt annan sak. Min kommer från superfina linjer med bra meriter både utställningsmässigt o bruksmässigt men vad fick jag??!! Jo en GRIS..hihihi han låter som en, rör sig som en o har knorr...Förutom idag är han världens bästa!!:love:
Lämnade in "hans" leksak...hmm mina glasögon..hua höll på svimma av kostanden..men har man valp så har man.har skrytit om att han varit en så duktig valp o låtit saker vara.. där fick jag för det! Bäddsoffan, glasögonen, en dyna till skinnsoffan, glaskuber ur krukan osv har rykt samma vecka!! :devil:

Min kommer ifrån Nykvarn iaf C****ways. Dom andra i kullen har bra svansar så det är bara min som har grisgener...hehe

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 167
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 40
  • GVFÖ 2025
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur