Royal Canin's Encyklopedi

Vitsippan

Trådstartare
Royal Canin\'s Encyklopedi

Har i många år varit trogen Royal kund, och de har ju givit ut en Encyklopedi om hundar i 4 delar. Men de klantiga butikerna jag handlar hos har alltid lyckats "glömma" att ge mig dem :mad:. De finns heller inte att få tag på direkt hos Royal (jovisst - om man vill köpa dem!) Den enda boken jag har fått är del 3. Nu undrar jag om det är någon som har del 4 som skulle vilja byta med mig? Min bok (del 3) är helt ny - jag har inte läst den. Skriv till mig i så fall.

Re: Royal Canin\'s Encyklopedi

jag har mina ute till salu,alla 4.

Det är nog ingen större förlust. Det är ruskigt mycket fel i rasbeskrivningarna på många raser i de där böckerna. :crazy:

Tänkte precis nämna det! Boken är väldigt dålig, med tanke på alla fel som finns i rasbeskrivningarna. :smirk:

är helt enig idet faktisk.
mycke fel skrivet,

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
175
Senast: Sryoqwe
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: WildWilma
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 423
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka