Royne Zettermans träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lemieux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 408
Sv: Royne Zettermans träns

Den som hittar först meddelar den andre :D

Det såg fint ut :d Och jag behöver ett nytt träns... :angel:

det såg ut som träns gör mest tycker jag.... finns ju snyggare om man vill lägga de där pengarna sas...:bump:

såg ju ut som ett vanligt tråkigt Dyon GG inget jag skulle köp iaf....

Stick till Strömsholm idag eller imorgon och shoppa det av Skara Hästsport. Annars kan du ju alltid ringa dem så skickar de ett.

Jag är tyvärr hos min pappa (som bor utomlands) just nu så jag kan inte åka till strömsholm:( Vill helst se det i verkligheten innan jag köper det så jag har stora förhoppningar på att det ska finnas på Falsterbo:p

Liknande trådar

R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Svar
15
· Visningar
1 756
Senast: linnsan
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
440
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka