Rumsrena svordomar

Bomber och granater!
Anfekta anamma!
Amöbor!

haddock4.jpg
 
Häll vete i en påse. Bank-FACK. Attans. Järnspikar. Järnvägar. De tre sista var de ord som användes i hemmet när jag växte upp. Pappa kan säga ett och annat fult ord numera, men mamma håller fast med sina järnspikar och liknande. 😁
 
Jag är typiskt konventionellt svensk i mitt svärande och strösslar rätt friskt med helvete, fan, jävlar och satan.
Det där är rätt milt för vad jag kan brista ut i när jag blir förbannad eller slår tån i tröskeln.

Kl
Min lilla hund är seeeegast på att pallra sig in efter en promenad, det blir en del "för jössenamn".
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
730
Senast: Malin_L
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 899
Senast: cirkus
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 066
Senast: Glimra
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
339
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp