Runacademys löpargrupper

Zpunk

Trådstartare
Är det något som varit med i en sån?

Jag är på total nybörjarnivå med min löpning och går fortfarande stora delar av mina pass. Tänker att det kanske vore toppen med lite hjälp i rätt riktning då jag tycker det är svårt att veta hur mycket man ska pusha sig och jag dras med lite skadeproblem. Jag såg att de hade nybörjaranpassade grupper också vilket lockar lite.
 
Är det något som varit med i en sån?

Jag är på total nybörjarnivå med min löpning och går fortfarande stora delar av mina pass. Tänker att det kanske vore toppen med lite hjälp i rätt riktning då jag tycker det är svårt att veta hur mycket man ska pusha sig och jag dras med lite skadeproblem. Jag såg att de hade nybörjaranpassade grupper också vilket lockar lite.
Min sambo är en ambitiös hobbylöpare. Jag avskyr löpning-tills jag började träna löpning i grupp :bow: Har gått min första termin på Runacademy. Man övar löpskolning som var guld värd och så lite olika intervallpass. Jag är så nöjd över att någonstans tycka att löpning är lite kul. Löpning är dessutom det bästa att hålla vikten på plats. Jag springer ungeför 2-3 pass i veckan.
 
Min sambo är en ambitiös hobbylöpare. Jag avskyr löpning-tills jag började träna löpning i grupp :bow: Har gått min första termin på Runacademy. Man övar löpskolning som var guld värd och så lite olika intervallpass. Jag är så nöjd över att någonstans tycka att löpning är lite kul. Löpning är dessutom det bästa att hålla vikten på plats. Jag springer ungeför 2-3 pass i veckan.

Det låter ju lovande :D jag tycker det är rätt kul (om än jättejobbigt) redan, men känner liksom inte att jag riktigt kommer framåt särskilt snabbt när jag tränar på egen hand.
 
Det beror alldeles på om du vet med dig att du gillar att träna i grupp. Jag upptäckte att jag inte gjorde det. Hade löptränat ett tag och tänkte det kunde vara kul med en grupp((Runacademy). Tränade senare med en privattränare och det gav mig betydligt mer av allt. Glädje, kunskap och lite framsteg.

Som sagt för mig var det inte optimalt med gruppträning. Kändes mest påklistrat och flåshurtigt med "glada" hejarop. Inget fel på just Runacademy jag tror inte jag gillat någon annan löpargrupp heller så testa så vet du. De brukar ju ha provapå gratis!
 
Det beror alldeles på om du vet med dig att du gillar att träna i grupp. Jag upptäckte att jag inte gjorde det. Hade löptränat ett tag och tänkte det kunde vara kul med en grupp((Runacademy). Tränade senare med en privattränare och det gav mig betydligt mer av allt. Glädje, kunskap och lite framsteg.

Som sagt för mig var det inte optimalt med gruppträning. Kändes mest påklistrat och flåshurtigt med "glada" hejarop. Inget fel på just Runacademy jag tror inte jag gillat någon annan löpargrupp heller så testa så vet du. De brukar ju ha provapå gratis!

Bra input! Jag brukar hävda att jag föredrar att träna själv, men sen några veckor tillbaka tränar jag crossfit och tycker det är himla roligt.
 
Jag har kört en termin med dem precis och har dessförinnan varit med på några av deras återkommande utmaningar online. Jag älskar upplägget! Det är superkul att träna i grupp. Och utmaningarna är superroliga med massor av ljudfilspass med peppande coach i öronen. Jag är helt frälst! De som var i nybörjargruppen hos oss lyckades mot slutet alla springa 5 km i ett sträck.
 
Har precis varit med i fem terminer samt en träningsresa helgen som var
Jättekul att träna med andra och både peppa och bli peppad
Löpskolning är väldigt bra
 
Är detta alltså fysiska träffar? Min syster är med i runacademy och jag tog för givet att det var nån app eller sånt folk gör på varsitt håll :o
 

Liknande trådar

Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
875
Senast: Gulis
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 975
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vår ponny har väldigt fin hovkvalitet,men usla tunna sulor. Hon är dessutom plattfotad. Hon är superöm på grusvägar och tyvärr består...
Svar
9
· Visningar
749
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp