Rundsytt träns där även nosgrimman är rund?

Sv: Rundsytt träns där även nosgrimman är rund?

Fast om du läser originalinlägget så ser du att jag helst skulle vilja ha ett med delat nackstycke... :angel: ;)

Hööks springer jag på i tid och otid, så det tränset hade jag köpt för längesedn om det hade varit "perfekt". :D

*lån*
Återigen - beställ från någon av våra duktiga sadelmakare/läderhantverkare. Såvida inte tränset ska ha riktiga guldspännen så kommer du garanterat under 5000:-...

men du kan köpa det och bara ha nosgrimman! Jag kan faktiskt läsa om du inte trodde det!!!!

Men jag vill ju ha ett helt, komplett, matchande träns... :confused:

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 366
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 605
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

• Rakt fullcheek bett