rundsytt träns.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 325
C

cerrox

jag är på jakt efter ett snyggt svart rundsytt träns. någon som vet om några? priset ska inte vara alltför jätte högt, men samtidigt ska lädret vara av god kvalité. ;)

Sv: rundsytt träns.

cerrox skrev:
jag är på jakt efter ett snyggt svart rundsytt träns. någon som vet om några? priset ska inte vara alltför jätte högt, men samtidigt ska lädret vara av god kvalité. ;)

Vet att H**ks har ett eller har haft åtminstone ;)

kan ej säga hur kvaliten är på detta, men det kostade väl 500-600 kronor.:banana:

Vet att H**ks har ett eller har haft åtminstone

kan ej säga hur kvaliten är på detta, men det kostade väl 500-600 kronor.

jo, dom har jag sett, det finns 2 stycken. funderar kanske på något av dom, för det är något liknande som jag är ute efter. men jag skulle gärna vilja veta om det finns några andra märken. för jag är osäkert på deras kvalité!!?? men någon som kanske har nått av dessa följande??

300350.jpg

rundflätat från ch för 349:-

300111.jpg

rundsydd från gm för 629:-

cerrox skrev:

Hööks har ju ett som inte är så dyrt. Och jag har goda erfarenheter av lädret.

jag hade det rundflätade till förra hästen, det var kanon, mjukt och smidigt, dock väldigt små i storlekarna

Treadstone tränsen är väldigt prisvärda, jag köpte ett på Falsterbo i sommras och det var god kvalite till bra pris.

Jag har ett mörk mörk brunt Sabre träns som är rundsytt, med vitt foder i nosgrimman(lite bredare) och vitt i panbandet. +Rund sydda tyglar...Jättenöjd med det tränset...Köptes av Skara Hästsport på Globen. Ett snyggt dressyrträns...är nu ute efter ett snyggt kandar...Någon som har någon favorit....;)

Treadstone tränsen är väldigt prisvärda, jag köpte ett på Falsterbo i sommras och det var god kvalite till bra pris.

ok. är lite smått intresserad av deras rundsydda. ;)

Jag har ett mörk mörk brunt Sabre träns som är rundsytt, med vitt foder i nosgrimman(lite bredare) och vitt i panbandet. +Rund sydda tyglar...Jättenöjd med det tränset...Köptes av Skara Hästsport på Globen. Ett snyggt dressyrträns...är nu ute efter ett snyggt kandar...Någon som har någon favorit....

låter som ett snyggt träns. bild?? :) undra om man kan hitta dom på fler ställen??

vet att döbert o passier har riktigt snygga rundsydda träns, har ett döbert till min unghäst. priserna är nog rätt så höga dock:( men passier är nog snäppet värre..

Ja får kolla på detta, jag får låna min systers häst kandar så länge(hennes ska ha fölis) så jag ska kolla noga på scandinavium ibland utställarna....

Jag är verkligen jättenöjd med mitt rundsydda Sabre träns så ett kandar i liknande stuck vore inte fel....Får väl åka och kolla i Skara hästport affär innan Scandinavium.

Ett som jag funderat på lite oxå är det som finn i Hööks katalogen Stubben. Svart med vitt foder.pris...under 3000kr med bägge tyglarna det nåste vara billigt....Men är det bra? Jag har ett stubbenträns svart/vitt men skulle önska att nosgrimmans vita foder vore mjukare...'

Vad tror ni???

letar fortfarande efter ett rundsytt. har inte sett något ännu som direkt tilltalar mej. :smirk: så fler förslag är mer än välkomna. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 643
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
395
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner