C
cerrox
jag är på jakt efter ett snyggt svart rundsytt träns. någon som vet om några? priset ska inte vara alltför jätte högt, men samtidigt ska lädret vara av god kvalité. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
cerrox skrev:jag är på jakt efter ett snyggt svart rundsytt träns. någon som vet om några? priset ska inte vara alltför jätte högt, men samtidigt ska lädret vara av god kvalité.![]()
Hubertus har kostar 1379 inkl rundsydd tygel
Vet att H**ks har ett eller har haft åtminstone
kan ej säga hur kvaliten är på detta, men det kostade väl 500-600 kronor.
cerrox skrev:jag är på jakt efter ett snyggt svart rundsytt träns. någon som vet om några? priset ska inte vara alltför jätte högt, men samtidigt ska lädret vara av god kvalité.![]()
Hööks har ju ett som inte är så dyrt. Och jag har goda erfarenheter av lädret.
Treadstone har ett jättefint för cirkus 600 kronor.
Treadstone tränsen är väldigt prisvärda, jag köpte ett på Falsterbo i sommras och det var god kvalite till bra pris.
Jag har ett mörk mörk brunt Sabre träns som är rundsytt, med vitt foder i nosgrimman(lite bredare) och vitt i panbandet. +Rund sydda tyglar...Jättenöjd med det tränset...Köptes av Skara Hästsport på Globen. Ett snyggt dressyrträns...är nu ute efter ett snyggt kandar...Någon som har någon favorit....