Rutan ser konstig ut!

Mysaan

Trådstartare
Upptäckte att allt inte såg normalt ut på datorn efetr att ungarna varit där. De har på något sätt lyckats ta bort nedre raden i mitt webbfönster. Ni vet där det står klar osv när datorn sökt klart efter en webbplats.

Så hur får jag tillbaks den raden???
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

Vilken meny? Har ingen visa knapp i någon meny. Vet du hur jag får snabbstartsmenyn att hamna rätt oxå? Just nu har den hamnat i vänsterkant och den brukar ligga brevid startknappen.
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

Till vänster om snabbstartmenyn så finns det en liten lodrätt linje av prickar.

När du drar musen över den så ändras muspekaren till en dubbel pil
Tryck då ner datorns vänstermus och dra den till ditt du vill ha den.
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

Tack! Testade att dra den innan men utan att trycka ner någon knapp. Nu fungerade det.
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

*raderade*

Lyckades själv. Tack för hjälpen Laban. Du är en ängel.
 
Senast ändrad:
Sv: Rutan ser konstig ut!

Den kanske ligger i helbild. Testa att rycka på F11
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 370
Senast: Gunnar
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 675
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 831
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 638
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp