Ryktkärra

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 778
Sv: Ryktkärra

Sådana fanns på ett stall jag jobbade på. Vet inte exakta mått men det var helt vanliga borstlådor som var i dem. Sådana med hantag på sidorna som man fäller upp.. Svårt att förklara. Måste ju gå att ta reda på av dem som säljer kärran.

Sv: Ryktkärra

SanchoPancho skrev:
Sådana fanns på ett stall jag jobbade på. Vet inte exakta mått men det var helt vanliga borstlådor som var i dem. Sådana med hantag på sidorna som man fäller upp.. Svårt att förklara. Måste ju gå att ta reda på av dem som säljer kärran.
Hej,

Jag har mailat dem men det hade varit kul att höra någon som provat dem och hade lite synpunkter.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 209
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
438
Senast: Anna-Bella
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
870
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 454
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka