Ryttar- licens!!

Cinderella90

Trådstartare
Måste bara fråga detta!; jag vet säkert svaret, men vill vara säker ändå.

Nu är det så att jag haft unghäst detta året o mestadels bara tävlat på klubbtävling, dfö inte löst licensen för i år.. Men så hittade jag en dressyrtävling, Lokal jag vill vara med på här i närheten. som är 6/10. Måste jag lösa licensen för hela detta året, altså betala hela summan(inte s mkt att betala men ändå) för 1 enda tävling. ?? då jag inte tänker tälla upp i nån mer lokal förens till våren.!
som jag fattar måste jag betala in hela. men tänkte bara höra !?

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 273
Senast: Twihard
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 600
Senast: Lady_S
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 596
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka