Ryttar-OS i SVTPlay

Sv: Ryttar-OS i SVTPlay

Nån som vet vilken internationell kanal som är bäst att kolla på, som visar ALL ridsport, online?

Det vill jag också vilja veta. :-) Eller någon ridsport alls; jag är i Tyskland och kan följaktligen inte se det som sänds på SVT play...

Ja fälttävlans dressyren/hoppningen står ju uppsatt som websändning på deras tablå men inte terrängen, på den dagen står det ingen sändning på websändning/ridsport, enbart sändning på TV. Och med websändningar måste dom ju mena alla websändningar (Play)?

http://www.svt.se/os/tabla/?datum=2012-07-30&sport=ridsport

Men ingen blir gladare än jag om det är fel. Vill dock ha en backup så jag inte sitter där med lång näsa...

Och jag hoppas dom sänder Moderns femkampsridningen, det brukar kunna bli så himla dråpligt :angel:

Kommentatorn klargjorde just att terrängen endast kommer att sändas på Kunskapskanalen på TV och INTE på SVT Play.

Jag fattar inte varför dom inte kan sända på båda?!?! :mad:

Ja fälttävlans dressyren/hoppningen står ju uppsatt som websändning på deras tablå men inte terrängen, på den dagen står det ingen sändning på websändning/ridsport, enbart sändning på TV. Och med websändningar måste dom ju mena alla websändningar (Play)?

http://www.svt.se/os/tabla/?datum=2012-07-30&sport=ridsport

Men ingen blir gladare än jag om det är fel. Vill dock ha en backup så jag inte sitter där med lång näsa...

Fan vad knäppt! Har för mig att jag läste nånstans att de skulle sända all ridsport på web-tv. :confused:

Ja så jäkla segt! Det är ju terrängen man vill se helst från fälttävlan. :mad:

Sätter mitt hopp till Fios länk!

Kommentatorn klargjorde just att terrängen endast kommer att sändas på Kunskapskanalen på TV och INTE på SVT Play.

Jag fattar inte varför dom inte kan sända på båda?!?! :mad:

Kollade med SVT Sporten på twitter nu och det är som jag skrev tidigare.

Hej! Det som sänds på tv går alltid att se samtidigt på webben!

Ja det är ju konstigt eftersom jag och många med mig mailade kommentatorn till dressyren (Yvonne nånting) och hon svarade under sändning att det inte kommer sändas någon annanstans än på Kunskapskanalen eftersom alla playkanaler dom har kommer vara upptagna.

Fio hörde det också och säkert alla andra som kollade.... Sedan upprepade hon det flera gånger.

Så någon har ju fel.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Snart är det dags för vinter-OS och som vanligt är det ingen ridsport att se fram mot där. Det var annorlunda 1948 då det fanns...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Let it Bee, som gick OS 2016 för Kanada, föll ner död mellan två hinder i terrängen på fredagen under Burnham Markets internationella...
Svar
0
· Visningar
906
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jérome Guery och hans OS-häst Grand Cru van de Rozenberg är inte längre ett ekipage. Den belgiske OS-ryttaren berättar att han har sålt...
Svar
0
· Visningar
351
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Chippieh deltog vid OS i London under den japanska ryttaren Kenki Sato. Nu har hästen kommit till Sverige och ska ridas av YR-ryttaren...
Svar
0
· Visningar
505
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S