Ryttar-OS i SVTPlay

Sv: Ryttar-OS i SVTPlay

Fast vet man inte om att Kunskapskanalen har en helt egen "hemsida" så är det inte så lätt. Jag antog ju att alla SVTs sändningar oavsett TV-kanal låg på samma webbsida. :cool:

De ligger på samma sida... ;) Alla webb-och tvsändningar finns om du skrollar ner på sidan, dvs om du är inne och kollar på någon sändning!

kl
Snart Ludvig!! :bump:

Och där åkte en till ryttare också på samma hinder som ryskan :crazy:

Senast ändrad:

Inte för att det egentligen gör någon skillnad, men... Hon är från Vitryssland, inte Ryssland :)

Men hur tusan gick det där till? Hästen bara studsade på frambenen uppe på hindret såg det ut som...?

Däremot blir jag lite irriterad på OS, dålig grafik på sändningen där tid oftast saknas och även namnskyltar. Sen är hemsidan med resultaten väldigt långt efter...

Hittade den här bilden på twitter:
AzDyHhPCcAEmX2p.jpg

https://twitter.com/watsoneventing/status/229949791981957120

Imponerande att lyckas hoppa ett någolunda smalt hinder bara nåt språng senare!

Jag tycker SVT Sporten har lyckats riktigt bra med kommentatorerna nu!
Jag gav dom en eloge för det på dersa facebook, dom måste ju få ros för det som är bra också :D

Jag tycker SVT Sporten har lyckats riktigt bra med kommentatorerna nu!

Ja, de är verkligen jättebra på alla sätt! Lugna och trevliga röster att höra på samtidigt som de är väldigt kunniga och bra på att förklara. Den som kommenterade dressyren på radion igår höll dock på att gå mig på nerverna med sina "dressyrpass", "cirkelformade looprörelser" och "ljusa nougatfärgade" hästar.:p

Haha jag läste nåt om det på facebook! Hästar som "gick som en banan" o "nu är det salut för domaren, det får man också poäng för" och "den häst hästen ser ut som Lilla Gubben"... :crazy:

Låter ju som ett dåligt skämt!

Allvarligt? Fy fan vad pinsamt. :crazy: Tur Carlerbäck och Åstrand huserar på SVT, de är ju jättebra :)

Satt och tänkte på det flera gånger att de var så bra!

Lugna, stabila, informativa. Var kunde man gå in och säga det? Svts fb?

haha ja men det var ju han som kommenterade så roligt när Roffe tog EM - guld.. Han river, han riiiiiiiver .. Hur är det möjligt , skiner solen i Madrid, har spanjorer mustach :p

Ja jag gjorde det på SVT sportens facebooksida. Fick genast nån envis surpitt på mig som inte fick förklarat poängsystemet för sig under de 45 minuter han råkade kolla och därför sågar ridsport kommentatorerna :grin:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Snart är det dags för vinter-OS och som vanligt är det ingen ridsport att se fram mot där. Det var annorlunda 1948 då det fanns...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Let it Bee, som gick OS 2016 för Kanada, föll ner död mellan två hinder i terrängen på fredagen under Burnham Markets internationella...
Svar
0
· Visningar
906
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jérome Guery och hans OS-häst Grand Cru van de Rozenberg är inte längre ett ekipage. Den belgiske OS-ryttaren berättar att han har sålt...
Svar
0
· Visningar
351
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Chippieh deltog vid OS i London under den japanska ryttaren Kenki Sato. Nu har hästen kommit till Sverige och ska ridas av YR-ryttaren...
Svar
0
· Visningar
505
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka