Ryttar-OS i SVTPlay

Sv: Ryttar-OS i SVTPlay

ajfan det verkar ha gått rätt illa med ryskans häst ändå, den landade nog helt åt skogen ändå.

Jag skickade ett argt mail när sändningarna på svtplay slutade... :o De kunde fan ha varit tydligare med vart den skulle ta vägen! Nu missade jag ju första svenskan. :cry:

Detsamma!! Såå dålig info, jag missade me svenskans deltagande..:cry: mailade dem..

De sa flera gånger under sändningarna på play vart det skulle fortsätta nånstans och hur man hittade. De var också tydliga med att man skulle byta sändning i god tid strax innan kl 14 för att säkert hinna se första svenskan.

Jo precis, idag var det väldigt tydliga med hur sändningarna skulle vara och vart man hittar dom. Även när de väl körde igång i KK (efter att basketen väl slutat lite sent).

De sa flera gånger under sändningarna på play vart det skulle fortsätta nånstans och hur man hittade. De var också tydliga med att man skulle byta sändning i god tid strax innan kl 14 för att säkert hinna se första svenskan.

Håller med, tycker de var jättetydliga!

*kl*
Hoppas det gick bra med rysshästen! :(

Jag har för mig att en häst stupade och ev dog, låg bakom hindret och ryckte, på en sändning för några år sedan. Kan det varit förra OS eller VM i Lexington?
Någon som vet vilken jag menar?

jo, men eftersom jag sitter där jag inte kan ha ljud på så är det ju dåligt att man då inte får någon info..

jo, men eftersom jag sitter där jag inte kan ha ljud på så är det ju dåligt att man då inte får någon info..

Ja, mitt ljud var jättedåligt så jag hörde dåligt vad de sa, hörde bara Kunskapskanalen, men inget om att byta webbsändning. :(

Är det bara jag som helt plöstligt fick en boxningsmatch på min play??? :confused: Vet nån hur det gått med ryttaren som ambulansen kom till?

Jag var borta från tvn några minuter och när jag kom tillbaks visar de boxning. :(

(halvt kl)

Jag hade inga problem att hitta rätt i alla fall, det har ju hela tiden varit sagt att terrängen ska visas i kunskapskanalen så att leta rätt på kunskapskanalen bland webbsändningarna kändes rätt logiskt :)

Någon som vet vad som hände egentligen? Alltså varför ambulansen kom? Jag var ifrån datorn en stund så jag har missat ifall de sa något om det..

Edit: Glöm det, precis när jag skrivit kom sändningen igång igen och jag fick en förklaring. :) Hoppas allt gick bra...

Senast ändrad:

de har inte visat olyckan, och bytte ju till boxningen under pausen. Hade en längre paus än tävlingarna tydligen, eftersom tysken också hann trilla av... suck.

Kommentatorerna visste inte, men det verkade som att både häst och ryttare var "hyfsat ok".

(halvt kl)

Jag hade inga problem att hitta rätt i alla fall, det har ju hela tiden varit sagt att terrängen ska visas i kunskapskanalen så att leta rätt på kunskapskanalen bland webbsändningarna kändes rätt logiskt :)

Någon som vet vad som hände egentligen? Alltså varför ambulansen kom? Jag var ifrån datorn en stund så jag har missat ifall de sa något om det..

Edit: Glöm det, precis när jag skrivit kom sändningen igång igen och jag fick en förklaring. :) Hoppas allt gick bra...

Fast vet man inte om att Kunskapskanalen har en helt egen "hemsida" så är det inte så lätt. Jag antog ju att alla SVTs sändningar oavsett TV-kanal låg på samma webbsida. :cool:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Snart är det dags för vinter-OS och som vanligt är det ingen ridsport att se fram mot där. Det var annorlunda 1948 då det fanns...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Let it Bee, som gick OS 2016 för Kanada, föll ner död mellan två hinder i terrängen på fredagen under Burnham Markets internationella...
Svar
0
· Visningar
906
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jérome Guery och hans OS-häst Grand Cru van de Rozenberg är inte längre ett ekipage. Den belgiske OS-ryttaren berättar att han har sålt...
Svar
0
· Visningar
351
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Chippieh deltog vid OS i London under den japanska ryttaren Kenki Sato. Nu har hästen kommit till Sverige och ska ridas av YR-ryttaren...
Svar
0
· Visningar
505
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka