Ryttare ville flytta skjutbana

Sv: Ryttare ville flytta skjutbana

Skjutbana nära ridhuset behöver inte vara ett problem. Ridklubben där jag växte upp hade regemente som granne och hela skogen där vi red var militärt område. Vi hade en korthållsbana som vi passerade precis bakom och en långhållsbana lite längre bort. Vi hade aldrig problem med detta. De borde kunna lösa det tycker jag.

Sv: Ryttare ville flytta skjutbana

Skjutbana nära stall är ju jättebra. Det gör ju hästarna mindre känsliga för plötsliga ljud, och man slipper panikslagna hästar runt exv nyår. Däremot kan jag förstå om det känns osäkert om det inte är vallat runt om, men är den godkänd bör det ju vara tillräckligt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: Sharpless
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 225
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 308
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur