JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ryttargalan 2007 - alla pristagarna
(SvRF)
Ett fullsatt Tyrol i Stockholm hyllade ridsportens största på Ryttargalan på lördagskvällen.
2007 såg flera stora ridsportframgångar där både dressyr och hoppning klarade sitt OS-kval. Dressyren med ett EM-brons till laget i Italien och hoppningen med en femteplats på sitt Europamästerskap i Tyskland.
http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=89713&x=1&a=1117720
Moderator
Hästnyheter
(SvRF)
Ett fullsatt Tyrol i Stockholm hyllade ridsportens största under 2008 på Ryttargalan på lördagskvällen...
Hästnyheter
(SvRF)
Biljetterna till Göteborg Horse Show har släppts. Tävlingsdatum är 19-22 april och det blir världcup i hoppning, dressyr och...
Hästnyheter
(SvRF)
Nordens unga ryttare i hoppning och dressyr samlas nästa helg till ett stort meeting på Grevagården, Skövde, när NordiskBaltiska...
Hästnyheter
(SvRF)
I dressyrens OS-lag ingår två veteraner med otaliga mästerskap bakom sig och en mästerskapsdebutant.
Patrik Kittel, baserad i...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag badade ihop med yngsta dottern igår. Det va inte varmt, men första chocken är värst sen går det rätt bra 😅
Idag började jag dagen...
FengurLaugar
2 minuter sedan
Svar: 710
Visningar: 20 640
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Utan att på ngt sätt försvara Ebbas beteende, det lilla jag sett tycker jag hon verkar svår. Men jag tycker att konflikten kring att hon...
mamman
19 minuter sedan
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Blev 5 km löpning med hundarna nu på morgonen :) Ikväll ska jag träna på ovalbanan med dotterns häst.
FengurLaugar
23 minuter sedan
Svar: 1 655
Visningar: 52 606
Allmänt