ryttargps någon

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare illern
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 052
Status
Stängd för vidare inlägg.
I

illern

Hej har äntligen tagit mig tid att regga mig på detta forum.Läste här för ett tag sen om nån ny pryl som heter ryttargps?Någon som testat den? Den verkar ju hur bra som helst Gumman kan sitta hemma och se var jag är när jag är ute i skogen och tränar!!Sen tror jag man kunde se hur långt man ridit oxå..Nån som kanske har en som vill skriva en rad om den vore kanon i så fall...

Illern // :banana:

Sv: ryttargps någon

Gå in på distansforum så får du många svar....

japp där fanns det lite svar tack så mycket ;)

Min stallkompis har en sån.:) Dom är verkligen jättebra om man sysslar med distans och långa skogsturer m.m. Dom visar typ allt:
*Sträcka
* Km
*Tid
*Hastighet
* Fettförbränning
* Hjärtferkvens på hästen
M.m

Dom är super! Det enda är att de är så jäkla dyra.

Min stallkompis har en sån.:) Dom är verkligen jättebra om man sysslar med distans och långa skogsturer m.m. Dom visar typ allt:
*Sträcka
* Km
*Tid
*Hastighet
* Fettförbränning
* Hjärtferkvens på hästen
M.m

Dom är super! Det enda är att de är så jäkla dyra.

Hej Vilken sort är det hon har ??Eftersom den jag kollade på inte visade puls och fett förbränning!!!mm lite dyra kanske dom är men man kan ju ta den på avbet precis som med en mobiltelefon kolla på www.ryttargps.se är det en sån din kompis har?? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 466
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 568
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur