Så liiiten...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Eem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 885
E

Eem

Var tvungen att mäta ettåringen (eg. 7 månader) idag för jag tycker att hon är så liten. ca123 cm för ett svenskt varmblod.
Det är litet va? .
Maskade av henne mot spolmask nu för nån vecka sedan och nog hade spolmask alltid :eek:
Kan det ha haft en inverkan på att hon fortfarande är så liten?

MVH Eem

Sv: Så liiiten...

Svenskt vbl? Travare eller halvblod?

Tycker det låter litet ja... åringen i stallet, arabsto, var högre vid den åldern...

Är inte så bra på sånt här... :crazy:

Svensk varmblodstravare då :D
Inga fler som mätt sina ettåringar??

MVH Eem

Det kan vara att hon haft mask..+ allmän skötsel. :confused: ;) Men har du kollat mamman och pappan.?? vissa lämnra smått.

høres liten ut ja!
Mitt varmblodstraver føll (åring nuh) var 135 da hon var 5 1/2 mnd !!!!! Der lamnar riktignok pappan store føll og mamman e stor men likevel...

Mitt sto korsning arabvarmblod var 133 cm i december när hon var 7 månader. Fast de växer ju så ryckigt. En enda i taget tycks det nästan som. Men lite liten ja.
Hälsning Maja

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 228
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 423
Katthälsa Jag har en kattunge som nu är 7 månader. När jag hämtade honom kändes han väldigt sträv i pälsen mot min andra katt. Han var också...
Svar
13
· Visningar
2 606
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 891
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka