Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nej, såna där frågor blir jag mest stressad av för jag har alltid noll koll på det man ska svara på. Har inte så bra koll på artister heller, men vet vem Rickard Söderberg är och att han verkar vettig och så kom jag inte på nån annan. Så det var nog mest att hans namn stod där, hade lika gärna kunnat vara namn på en av ulvarna@Niyama valde du Rickard Söderberg som gäst som en vinkning till ängeln i leken?
Grunnade på det direkt du skrev om Rickard Söderberg Men var också i tanken att du kunde vara ulv som ville få reaktion från Ängeln med det valet. Därför lät jag bli att kommentera det.Haha nej, såna där frågor blir jag mest stressad av för jag har alltid noll koll på det man ska svara på. Har inte så bra koll på artister heller, men vet vem Rickard Söderberg är och att han verkar vettig och så kom jag inte på nån annan. Så det var nog mest att hans namn stod där, hade lika gärna kunnat vara namn på en av ulvarna
När fattade du min roll?
Fattade du inte när jag jobbade för att du inte skulle bli lynchad? Hade tänkt försöka ligga lågt men det gick ju åt helvete där .Grunnade på det direkt du skrev om Rickard Söderberg Men var också i tanken att du kunde vara ulv som ville få reaktion från Ängeln med det valet. Därför lät jag bli att kommentera det.
Hade BSF som möjlig spion efter första natten och så var det du som var det andra alternativet.
Nojade efter att ha fått spioninfon om du satt i lyan och kanske att magnum med gjorde det och lyan försökte lura den som skulle få infon att en eller båda ni två var goda iom det
Ingen tvekan när du började prata om trollningar och Mirtais röst