Så söt att det gör ont! *BILD

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare veronican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 428
V

veronican

Titta här!

Min lilla prinsessa, hon är så söt på det här kortet att jag får ont i hjärtat!! Saknar henne, lilla guldklimpen :(

Tingeling

Hon och hennes bror BILD blev stora kattungar och som busiga 13-veckorstroll flyttade de till ett underbart par som bor ca 4 km från mig, för jag hade redan 4 katter och inte råd/plats med fler. Men när jag ser på mina kort på dem gör hjärtat ont för jag VILLE ju ha kvar dem själv egentligen.

Men jag vet att de har det jättebra och jag ska snart åka och hälsa på dem, de är 5 månader gamla nu :) Men du har rätt, kattungar är magiska, de förtrollar dig! De är så underbara.

Supersöt!!! Tror att min lilla Tiger är någon vecka äldre ... Visst är de magiska. Man blir ju varm i hela kroppen när man ser dem :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
989
Senast: Bison
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 450
Senast: ameo
·
Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 592
Senast: Iamia
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 517
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka