JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Så söt att det gör ont! *BILD
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
veronican
Startdatum
Startdatum
6 Sept 2003
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
1 550
Bukefalos 30 år!
Titta här!
Min lilla prinsessa, hon är så söt på det här kortet att jag får ont i hjärtat!! Saknar henne, lilla guldklimpen
Tingeling
MEN ÅH. jag blir tokig när jag ser kattungar..dom är så...dom är nog magiska..
(
) men vart e kissen nu..?
Hon och hennes bror
BILD blev stora kattungar och som busiga 13-veckorstroll flyttade de till ett underbart par som bor ca 4 km från mig, för jag hade redan 4 katter och inte råd/plats med fler. Men när jag ser på mina kort på dem gör hjärtat ont för jag VILLE ju ha kvar dem själv egentligen.
Men jag vet att de har det jättebra och jag ska snart åka och hälsa på dem, de är 5 månader gamla nu
Men du har rätt, kattungar är magiska, de förtrollar dig! De är så underbara.
Åh, så söta.
Supersöt!!! Tror att min lilla Tiger är någon vecka äldre ... Visst är de magiska. Man blir ju varm i hela kroppen när man ser dem
Sååå söta!
Lämplig kattras?
Övr. Katt Sonen på 4,5 fullkomligt älskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Startad av Hedinn
11 Sept 2026
Svar: 18
Visningar: 532
Katt
Snälla ge solskenshistorier på främmande föremål i magen!!
Katthälsa Hej!
Snälla ge era solskenshistorier om när era katter fått i sig främmande föremål och det kommit ut av sig själva :(.
Min lilla...
Startad av border_kelpie
27 Jun 2026
Svar: 10
Visningar: 543
Katt
Rasval
Övr. Katt Familjen förlorade en katt för drygt två veckor sedan. Sorgen är fortfarande tung men vår honkatt är inte sig själv efter att hon...
Startad av DeCloe
11 Jun 2026
Svar: 40
Visningar: 1 155
Katt
Vart får man tag på kattungar?
Övr. Katt Vi ska köpa katt, dels för att vi behöver katt då vi har en del möss i det här gamla huset, och dels för att jag saknar att ha ett djur...
Startad av Fibusen
18 Feb 2026
Svar: 7
Visningar: 1 018
Katt
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
37 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 976
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
59 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 602
Hund