Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett problem! Jag letar febrilt efter en sadel till min vbl valack... INGET passar!!! Han har hyfsat "normal" manke, men sen är han RUND!!! Och BRED!! Och bakom bogbladen har han något som kan jämföras med en rejäl fläskfilé på varje sida.. dvs väldigt mkt muskler... Hans ryggrad syns endast som en skåra i mitten av ryggmusklerna. De sadlar som passat när han stått på gånen, har han kunnar flytta runt mig i från sida till sida när jag ridit.. OBS!!! Jag är inte intresserad av bomlöst eller western, utan söker en hoppsadel med väl uppbyggda knästöd så jag har stöd när han börjar bocka runt... dessutom får den ju gärna vara mjuk i sitsen...
Förslag?? Någon??
Jepp, ta ut en sadelutprovare, dom är guld värda, låna nån Prestige o prova, de har ju bomvidd upp till 37 eller var det 38
Jag har själv ett sto som är lite kraftig o på henne passar Prestiges 36:an, observera dock att jag har haft sadelutprovare att prova ut detta.. Onödigt att chansa..
Lycka till!!