Sadel till Fjording

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sussa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 977
S

sussa

:confused: Halloj alla, har ni några tips om en bra allroundsadel som ska passa en nätt fjording, Har inga som helst ideer vad jag ska leta efter,, nu har jag en allround (okänt märke) som är kass för mig o min häst. Vi är bara ute o skogsrider, hoppar lite Över låga hinder i skogen ibland, Annars är det bara skogsluffning som gäller.
:banana: Ha de gott mvh sussa

Sv: Sadel till Fjording

Hej man får kanske inte skriva affärer och märken här. Men jag har precis köpt sadel till fjording av nättare modell. Pm:a mig om du är intresserad. :d

Hon är rak o rätt så lång, väldigt fin i kroppen.:love:
Sussa

Jag har en ganska nätt fjording. Till honom har jag en Wintec allround och en Kieffer Lech DL II dressyrsadel, och de passar fint.
Det bästa är att du tar hjälp av en utbildad sadelutprovare!

Hon är relativt rak,Inte svankig och hängbukig , Vet ni vart man kan hitta en sadelutprovare här i Örebro området?
:confused:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 122
Senast: Blyger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 090
Utrustning Kanske bara jag som är dålig på att leta men varför finns det så få dressyrsadelmodeller till ponny? Dottern har hittills ridit i en...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka