Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har Amerigosadlar, har ni upplevt det som man hört av så många med just dessa sadlar -att hästarna fått mkt mer ryggaktivitet och vågat ta i med ryggen på ett annat sätt?
Vad har ni för modell? bomvidd? Sitslängd?
Hur långa är de ungefär i säg 17,5?
Är de ovanligt små eller stora i sitserna?
Jag är inte smal om rumpan, men har korta ben och måste ha litet säte därför, tänkte iofs också försöka banta ner rumpan så den blir mindre igen senare![]()
Mina hästar (och dom jag använder Amerigon på) får mkt mer ryggaktivitet och alla hästarna har snabbt fått mycket mer muskler än med tidigare sadlar. Ási är den det märkts på mest, han blev en helt annan häst med denna sadeln. Gångarterna utvecklades mycket snabbt och han vågade ta i mer. Inte bara med ryggen utan med hela kroppen.Ni som har Amerigosadlar, har ni upplevt det som man hört av så många med just dessa sadlar -att hästarna fått mkt mer ryggaktivitet och vågat ta i med ryggen på ett annat sätt?
Vad har ni för modell? bomvidd? Sitslängd?
Hur långa är de ungefär i säg 17,5?
Är de ovanligt små eller stora i sitserna?
Jag är inte smal om rumpan, men har korta ben och måste ha litet säte därför, tänkte iofs också försöka banta ner rumpan så den blir mindre igen senare![]()