Bukefalos 28 år!

Sadelgjord där man kan stoppa in stropparna

dressyrteamet

Trådstartare
Söker efter dressyrgjordar där man kan stoppa in och gömma stropparna i själva gjorden. Dvs inte endast såna där hällor där stropparna ändå dinglar under magen sedan. Mina stroppar är långa på dressyrsadeln och det ser inte fint ut när dom dinglar under magen om man inte kan gömma dom. I dagsläget har jag gjord med teddy så jag gömmer stropparna i teddyn men vill nu ha en gjord så jag slipper ha teddyn.

Förslag på olika gjordar?
 
Sv: Sadelgjord där man kan stoppa in stropparna

Wintec cair kan man göra så på, tror det går ned bates cair också
 
Sv: Sadelgjord där man kan stoppa in stropparna

ja på gamla varianten på wintec cair kan man, men så har dom bytt till en ny variant där det ser ut som det är dom där stropparna på :(
 
Sv: Sadelgjord där man kan stoppa in stropparna

Ska det vara speciell typ av gjord? Alltså läder eller syntet eller?
 
Sv: Sadelgjord där man kan stoppa in stropparna

Många saluför ju såna här gjordar

330167_01.jpg
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 468
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
3 882
Senast: Gumman123
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
5 654
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp