Sadelgjordstunnel med fårskinn på ena sidan?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Krukan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 056
K

Krukan

Vart hittar jag en sadelgjords tunnel som bara har fårskinn på ena sidan den mot hästen?? Och andra sidan öppen med knäpping..

Hmm.. svårt att förklara, men tror ni hänger med i svängarna, gärna en intrenetsida.

Tack

Sv: Sadelgjordstunnel med fårskinn på ena sidan?

Hade samma tråd under utrustning i veckan och jag tror du letar efter samma som jag letade efter. Den finns här http://www.ryttare-hast.se/ under sadel och tillbehör och sedan sadelgjordsskydd så hittar ni den.

Senast ändrad:

rätt på bilden, men om man läser texten så har de bara tunnel..

AHHHH!!! TACK så hesmkt mkt :)

De har en i läder som är svängd, med avtagbart fårskinn på ena sidan... från Kentaur(eldorado)

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
592
Senast: Elo
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
4 008
Senast: 13579vas
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 458
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka